جذب ثروت ۴

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

جذب ثروت ۴

جذب ثروت ۴

گام چهارم: جملات تاکیدی

در قسمت های قبلی به راحتی یاد گرفتیم که این باورهای ماست که نوع فرکانس و ارتعاشات درونی ما را تعیین می کند.وقتی اندیشه ها و باورهای غالب ذهنی ما از نوع فقر باشد،ما در مدار فقر قرار می گیریم و مادامی که در این مدار باشیم، به هیچ وجه نمی توانیم ثروتمند شویم.

قانون باور، یکی از فوق قدرتمند ترین قوانین جهان هستی مي باشد.

هر آنچه را که باور کنیم، دقیقا اتفاق میافتد برای ما، به شرطي كه همراستا با استعدادهای ما باشد و  با نداي دروني ما همسويي داشته باشد. انسان به وسیله باور قادر هست که روی ذغال گداخته راه برود و یا بدون هیچ درد و خونریزی چاقو و سوزن را در اندام های بدنش فرو کند.

بسیاری از باورهای غالب ما برگرفته از باورهای اطرافیان ماست که از دوران کودکی در عمق ناخودآگاه ما رسوخ کرده اند.

ولی خبر بسیار ایده آل این هست که ما می توانیم این باورهای ذهنی را تغییر دهیم و باورهای جدیدی را جایگزین آنها کنیم.

یکی از محشرترین ابزارها برای این کار، استفاده از جملات تاکیدی هست. هر جمله ای که برای ما تکرار شود، به واسطه تکرار، تبدیل به باور می شود. برای مثال از کودکی به ما گفته اند که بسیاری از افراد ثروتمند،از راههای غیر مجاز و نامشروع پول بدست می آورند و این جمله بر اثر تکرار تبدیل به یک باور عمیق ذهنی در ما شده است، ولی این جمله کاملا نادرستی هست ولی ناخودآگاه ما درست و غلط را نمی تواند تشخیص دهد،بلکه هر آنچه تکرار شود را بعنوان یک باور قبول می کند.

نقش عبارات تاکیدی در ضمیرناخودآگاه

شما یک ضبط صوت را در نظر بگیرید،دکمه رکورد را می زنید و شروع به ضبط کردن می کند،اکنون هر چیزی به آن بگویید ضبط خواهد کرد، اگر فحش و نا سزا بگویید، ضبط خواهد کرد و اگر کلمات زیبا نیز بگویید بازهم ضبط خواهد کرد. چون این ضبط قدرت این  را ندارد که تشخیص دهد کدام یک از جملات صحیح هست و کدام نادرست. در واقع بی شعور و احمق هست، هر چه بگویید را ضبط می کند و بعدا همان را برایتان پخش می کند! ضمیر ناخوداگاه نیز دقیقا همین گونه هست، هر جمله ای که برایش تکرار کنید،صرف نظر از درست یا غلط بودن، آن جمله را بعنوان یک باور قبول خواهد کرد.

برای مثال اگر همیشه در اطرافتان این جملات را بشونید که مثلا پول در آوردن کار سختی هست، یا فقط افراد خاصی می توانند ثروتمند شوند و … این جملات را ناخودآگاه شما قبول می کنند و دقیقا همین جملات در جهان هستی برای شما به واقعیت تبدیل می شوند.

فرمول جملات تاکیدی به این صورت می باشد:

اکنون باید جملات تاکیدی مثبتی را براي خودتان بسازید و به تعداد بسیار زیاد آن ها را تکرار کنید تا در ضمیر ناخوآگاه تان نفوذ کند و تبدیل به باور شوند. برای ساختن جملات تاکیدی، ابتدا باور های مخرب خودتان را شناسایی کنید، و جملات متضاد با باورهای مخرب را یادداشت کنید، این جملات همان جملات تاکیدی هستند.

مثال:

باور مخرب و نادرست جمله تاکیدی مثبت
ثروتمند شدن کار سختی هست من به راحتی می توانم ثروتمند شوم
حافظه ی من زیاد خوب نیست به لطف الهی من حافظه بسیار خوبی دارم
من آدم کم ارزشی هستم من یک انسان بسیار ارزشمندی هستم

شما نیز مانند جدول فوق سعی کنید جملات تاکیدی مناسب را برای خودتان بسازید. فراموش نکنید که راز تاثیر گذاری جملات تاکیدی در تکرار مداوم هست.

بهترین نوع استفاده از جملات تاکیدی، ضبط کردن آن ها با صدای خودتان هست که بتوانید در طول روز و در همه جا از آن ها استفاده کنید. و بهترین حالت برای استفاده از صدای ضبط شده، به این صورت هست که هنگام خواب، هندزفری را به گوش خودتان بزنید و صدای ضبط شده را براي خودتان پخش کنید و اجازه دهید این هندزفری تا صبح روی گوش تان بماند. این حالت تاثیر فوق العاده بی نظیری دارد و قطعا شاهد نتایج شگرفی از این تمرین خواهید بود.

نویسنده و محقق علوم ذهنی: میلاد پاکار

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
6 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
edisife
edisife
2 سال پیش
Nastpraws
Nastpraws
2 سال پیش
Nourork
Nourork
2 سال پیش
peyman.s
peyman.s(@peymansaremi)
5 سال پیش

سلام استاد. من به دلیل خستگی زیاد اواخر تمرین خوابم برد ولی حدود دو ساعت بعد که بیدار شدم و امروز خیلی شاد و سرحالم و خبرها و برکات خوبی داره برام میاد.
راستی کاری که مدت ها می خواستم برای همسرم انجام بدم به شکل بسیار عالی برام داره رخ میده.
ممنون و متشکرم از انرژی همه دوستان خصوصا استاد عزیز.

حمید
حمید
6 سال پیش

سلام من با تمام وجودم یک سری از این مسایل رو درک کردم، یعنی به چیزایی که فکر میکردم نه مثل جزئیات ولی بهش رسیدم ولی متاسفانه جدیدا نمی تونم به اون چیزایی که میخوام حتی فکر کنم یعنی جزئیاتش هم در ذهنم نقش نمب بنده!!؟؟